Omajukka helpottaa projektin hallintaa
Omajukka on Jukkatalon asiakkaille tehty nettipohjainen palvelu, joka helpottaa rakentamisprojektin seurantaa ja aikataulujen hallintaa – sijainnista riippumatta. Palvelu on käytössä koko rakentamisen ajan.
Omajukka helpottaa asiakasta talonrakentamisen kaikissa vaiheissa. Sen avulla säästyy aikaa, kun kaikki tarvittava tieto löytyy yhdestä paikasta.
Miten Omajukka toimii?
Jukkatalon asiakas saa tunnukset palveluun tehtaalta kun hän on tehnyt kaupat talosta. Palvelu täydentyy asiakkaan talon tiedoilla projektin edetessä. Mikäli asiakkaalla on
useampia kohteita, hän voi seurata niitä kaikkia palvelun kautta. Autamme asiakasta tekemään hyviä valintoja uuden kotinsa suhteen. Omajukka-palvelussa on kaikkiin asiakkaan tehtäviin selkeä ohjeistus.
Voiko olla helpompaa?
1 Piirustukset ja dokumentit aina samassa paikassa
2 Tiedät aina missä vaiheessa rakentaminen on
3 Omat tehtäväsi on jaoteltu valmiiksi
4 Maksuaikataulu helpottaa arkea
5 Yhteystiedot kootusti yhdessä paikassa
6 Kaikki tieto kulkee aina mukanasi
7 Aina ajantasainen tieto
8 Toimii mobiilisti